Nestačí integrace, je potřeba pracovat na inkluzi a pomoci žákům se sluchovým postižením

Nestačí integrace, je potřeba pracovat na inkluzi a pomoci žákům se sluchovým postižením
V čem může být Švédsko pro další země inspirací a na čem je naopak ještě potřeba zapracovat?
Datum zveřejnění: 3. dubna 2023

Christian Örn vede mateřskou školku a základní školu v obci Hässleholm v jižní části Švédska. Nedávno nás přijel navštívit, abychom mohli vzájemně sdílet zkušenosti a inspirovat se dobrou praxí. Při té příležitosti jsme pro vás také zrealizovali tento rozhovor, ve kterém Christian shrnuje situaci ve Švédsku a svoje profesní zkušenosti.

Jaký rozdíl vidí Christian Örn mezi integrací a inkluzí? To a mnohé další se dočtete v článku na IDetskysluch.cz - ZDE.

 

1

Fotografie: Na návštěvě v knihovně Informačního centra rodičů a přátel sluchově postižených (IC) v pražských Stodůlkách, ředitel Christian Örn (uprostřed) s kolegyněmi ze Švédska, vlevo zaměstnankyně IC a CDS Tamtam

Zdroj textu: Idetskysluch.cz

 

Novinky v knihovně

6_Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly

Kniha, která rozvíjí a pomáhá. Hravý trénink pohybu, práce s emocemi a tříbení jednotlivých smyslů přispívají k všestrannému rozvoji dětí: zlepšují soustředění a obratnost, ale také podporují vznik nervových spojů potřebných pro budoucí čtení, psaní či počítání. Zároveň mohou výrazně pomoci dětem s poruchami učení a chování. 

Publikace je určena jak těm, kteří se na výchovu dětí teprve chystají, tak rodičům či pedagogům, kteří chtějí dětem pro jejich vývoj poskytnout to nejlepší. V neposlední řadě je vhodná také pro všechny čtenáře, kteří hledají metody, jak pomoci dětem s neurovývojovými poruchami (ADHD). 

Akce

Více akcí

Dárci

Úřad vlády České republiky            MČ Praha 13      Magistrát Hlavního města Prahy